Rozmowy kwalifikacyjne – Agencja rekrutacyjna

W życiu każdego człowieka nadchodzi kiedyś moment, że musi stanąć przed szansą zmiany na lepsze. Taką szansą może okazać się zmiana pracy, ale zanim zmienimy pracę na nową,będziemy musieli przejść proces rekrutacyjny. Najczęściej rekrutacja obejmuje  rozmowę kwalifikacyjną, która prawie zawsze  czeka nas przed otrzymaniem wymarzonej pracy. Korzystając ze szczęścia iż to właśnie nas, pracodawca zaprosił na rozmowę, nie możemy tej szansy zmarnować, trzeba po prostu dać z siebie wszystko.

Pracodawca albo agencja rekrutacyjna

Tak naprawdę na rozmowie kwalifikacyjnej możemy siedzieć przed swoim przyszłym szefem albo przed zupełnie nie związanym z tą firmą człowiekiem. Jak to się dzieje? Otóż firmy bardzo często zatrudniają pośredników w celu pozyskania nowego pracownika. To właśnie te pośrednie firmy, zwane agencjami rekrutacyjnymi mają za zadanie spośród wielu kandydatów wyłonić tego najbardziej obiecującego a następnie polecić go firmie, która ową agencję zatrudniła. Nie jest to takie proste zadanie, dlatego ludzie, którzy tam pracują, muszą mieć specjalny dar i ogromną wiedzę. Często określa się ich mianem headhunterów, gdyż w gruncie rzeczy są oni pewnego rodzaju łowcami głów, choć bliżej im do łowców talentów.

Rozmowy agencji rekrutacyjnych

Na rozmowę kwalifikacyjną, która jest przeprowadzana przez agencję pośredniczącą trzeba się przygotować o wiele lepiej ponieważ ma się pewność, że wtedy rozmawia się z profesjonalistami, którzy wyłapią każdy szczegół. Szef jakiejś firmy – nie ma co ukrywać – nie zawsze. W końcu może być przemęczony albo nie koniecznie znać się na rekrutowaniu tak dobrze jak agencja rekrutacyjna dlatego pamiętajmy o tym, bo od takiej rozmowy może zależeć nasza kariera.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz też:

  • Czym zajmuje się agencja interaktywna? -  Na polskim rynku pojawia się ostatnimi czasy coraz więcej firm zajmujących się projektowaniem stron internetowych oraz agencji interaktywnych o r�...
  • Długopisy, gadżety reklamowe, nadruki – co firma powinna ustalić, zanim zamówi materiały BTL w Agencji. -  Każda firma chcąc wprowadzić nowy produkt na rynek, musi zadbać o odpowiednie wypromowanie swoich produktów i zapewnienie właściwej reklamy, dz...
  • Jak skorzystać a nie stracić? -  Od pewnego czasu na naszym rynku panuje istny boom w dziedzinie budownictwa. Kto tylko może, buduje nowy dom, rozbudowuje już istniejący lub przyna...
  • Green House New Generation w Warszawie -  Z jakim polskim miastem najwięcej ludzi wiąże swe perspektywy zawodowe i wykazuje dużą chęć na zakup mieszkania? Warszawa jest w tym przypadku ...
  • Piękny uśmiech pomoże w interesach -  Nasz wygląd naszą wizytówką. Nie sposób nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, szczególnie zaś mając na uwadze kolejne, jakże stare i jakże ...
  • Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności