Jak skutecznie rozreklamować swoją firmę i dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów? Z tym problemem borykają się nie tylko tak zwani świeżo upieczeni przedsiębiorcy, ale… Więcej
Ostatnimi czasy promocja w Internecie stała się ważnym działaniem dla wielu firm. Oferowane przez agencje interaktywne formy reklam, zachęcają i przyciągają klientów. Wśród powierzchni reklamowych… Więcej
Moda na nowe formy działalności gospodarczej wciąż trwa. Polacy w szczególny sposób adaptują na rodzimy grunt wszelkiego rodzaju rozwiązania stosowane na zachodzie. Jedne z lepszym,… Więcej
Biegi narciarskie, skoki, rajdy samochodowe, mecze piłki nożnej, koszykówki, piłki ręcznej i siatkówki, to imprezy sportowe, które oglądamy najczęściej. Nic w tym dziwnego - skoro… Więcej
W biznesie bardzo wiele zależy od prostego faktu, czy nasz kontrahent, klient lub przyszły wspólnik po prostu nas polubi. Ten wyjątkowo mało zależny od ekonomii… Więcej
Większość ekonomistów i marketingowców uznających za swoje główne lub przynajmniej ulubione medium internet docenia (i wiąże spore nadzieje z) tak zwanymi placmentami fotograficznymi. Co to… Więcej
Firmy nie lubią wydawać pieniędzy na niesprawdzone metody promowania swojej działalności. Właściciel firmy chętnie wyłoży środki na promocję firmy, ale wyłącznie wtedy, gdy będzie on… Więcej
Pierwsza definicja marketingu sportowego pojawiła się w prasie amerykańskiej w 1979 roku, a jej autorem był L. Kesler. Trzeba przyznać, że choć początkowo intrygująca w… Więcej
Brand the world jest projektem organizowanym przez AIESEC Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. w terminach od października 2009 do lutego 2010 roku. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest… Więcej
Pisząc poprzedni artykuł o poszukiwaniu inwestora do prowadzenia biznesu domenowego, nie spodziewałem się aż tak dużego odzewu. Rozmiar zainteresowania przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Dla mnie… Więcej