W trudnych czasach intuicja menedżerów w zakresie stosowanej strategii cenowej niekiedy zawodzi. Skutkiem coraz większej presji związanej z dekoniunkturą i spadkiem popytu mogą być decyzje o obniżkach cen, prowadzące z kolei do szkód odbijających się na wizerunku oferowanych produktów. Przyszłe odrobienie tego typu strat i ponowne przyzwyczajenie klientów, że produkt wart jest swojej ceny może być bardzo trudne. Czym zatem kierować się przy ustalaniu i realizacji polityki cenowej?
Światowy autorytet w zakresie zarządzania przychodami, założyciel firmy konsultingowej Simon-Kucher and Partners, Hermann Simon, opracował spójną metodologię, która stanowi klucz do sukcesu w zakresie strategii cenowych. Najlepsze firmy na świecie stosują jego podejście zawierające wiele działań, które idą na przekór instynktownym reakcjom menedżerów. Jak wykorzystać ten sposób zarządzania, w szczególności w nadchodzących trudnych czasach będzie się można dowiedzieć podczas konferencji magazynu Harvard Business Review Polska.
Organizator: Harvard Business Review Polska i ICAN Institute
Data: 26 lutego
Miejsce: Hotel Hyatt, ul Belwederska 23, Warszawa
Więcej informacji na stronie www.hbrp.pl/konferencje