Portal Biznesowy

Ekonomia Gospodarka Marketing Nieruchomości Inwestycje

Na czym polega inteligentna telekomunikacja w przedsiębiorstwach?

W zespole pracowniczym, pomiędzy przedsiębiorcami prowadzącymi partnerstwo strategiczne, czy pomiędzy firmą, a jej obecnymi i potencjalnymi klientami, należy utrzymywać stały kontakt. Pomocne są w tym nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne. Na czym polega ich inteligentny charakter?

Wirtualne centrale telefoniczne

W dużych przedsiębiorstwach, zwłaszcza w tych, które posiadają wiele oddziałów rozlokowanych w różnych miejscach w Polsce lub mają rozbudowaną strukturę organizacyjną, centrala telefoniczna pozwala na usprawnienie pracy wszystkich pracowników. Takie urządzenie przydatne jest w przedsiębiorstwach funkcjonujących jako Call Center lub Contact Center, zajmujących się telemarketingiem i telesprzedażą.

Obecnie przedsiębiorca nie musi inwestować w stworzenie i rozbudowę infrastruktury technicznej, w zakup fizycznej centrali telefonicznej oraz w zatrudnienie pracowników, którzy będą ją obsługiwali. Może bowiem skorzystać z inteligentnej telekomunikacji w postaci centrali wirtualnej. Centrale telefoniczne IP-PBX wykorzystują w swoim działaniu technologię przesyłania sygnału głosowego na odległość, za pośrednictwem sieci internetowej. Mowa tu o technologii VoIP, która jednocześnie umożliwia wykonywanie połączeń głosowych przez internet, przy bardzo niskich stawkach za minutę połączenia. Wirtualne centrale telefoniczne pozwalają na wypracowanie dużych oszczędności dla przedsiębiorcy, są wygodne w użytkowaniu i spełniają dokładnie takie same funkcje jak tradycyjne centrale telefoniczne.

Nowoczesne rozwiązania

phone-502953_1280-1

Wirtualne centrale telefoniczne są rozwiązaniem elastycznym, które można dostosować do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorcy. Firma Datera (www.datera.pl), która dostarcza takie rozwiązania dla firm na polskim rynku telekomunikacyjnym, wraz z wirtualną centralą Call-eX zapewnia moduł analityczny, który pozwala na strategiczne przydzielanie połączeń konsultantom, a klient dzwoniący na infolinię od razu rozmawia z osobą kompetentną, która jest w stanie szybko rozwiązać jego problem.

Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z systemu SIP Trunk dla telemarketingu i biur. Skrót SIP oznacza Session Initiation Protocol, umożliwiający nawiązywanie połączeń między urządzeniami w rozproszonej telefonii za pośrednictwem sieci IP, między urządzeniami końcowymi w tym komputerami, telefonami, serwerami i systemami PBX. Usługa ta daje możliwość korzystania z wideokonferencji.

Zostaw komentarz »»

Informacje:

Ostatnie analizy rynków: