Na czym polega inteligentna telekomunikacja w przedsiębiorstwach?

W zespole pracowniczym, pomiędzy przedsiębiorcami prowadzącymi partnerstwo strategiczne, czy pomiędzy firmą, a jej obecnymi i potencjalnymi klientami, należy utrzymywać stały kontakt. Pomocne są w tym nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne. Na czym polega ich inteligentny charakter?

Wirtualne centrale telefoniczne

W dużych przedsiębiorstwach, zwłaszcza w tych, które posiadają wiele oddziałów rozlokowanych w różnych miejscach w Polsce lub mają rozbudowaną strukturę organizacyjną, centrala telefoniczna pozwala na usprawnienie pracy wszystkich pracowników. Takie urządzenie przydatne jest w przedsiębiorstwach funkcjonujących jako Call Center lub Contact Center, zajmujących się telemarketingiem i telesprzedażą.

Obecnie przedsiębiorca nie musi inwestować w stworzenie i rozbudowę infrastruktury technicznej, w zakup fizycznej centrali telefonicznej oraz w zatrudnienie pracowników, którzy będą ją obsługiwali. Może bowiem skorzystać z inteligentnej telekomunikacji w postaci centrali wirtualnej. Centrale telefoniczne IP-PBX wykorzystują w swoim działaniu technologię przesyłania sygnału głosowego na odległość, za pośrednictwem sieci internetowej. Mowa tu o technologii VoIP, która jednocześnie umożliwia wykonywanie połączeń głosowych przez internet, przy bardzo niskich stawkach za minutę połączenia. Wirtualne centrale telefoniczne pozwalają na wypracowanie dużych oszczędności dla przedsiębiorcy, są wygodne w użytkowaniu i spełniają dokładnie takie same funkcje jak tradycyjne centrale telefoniczne.

Nowoczesne rozwiązania

phone-502953_1280-1

Wirtualne centrale telefoniczne są rozwiązaniem elastycznym, które można dostosować do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorcy. Firma Datera (www.datera.pl), która dostarcza takie rozwiązania dla firm na polskim rynku telekomunikacyjnym, wraz z wirtualną centralą Call-eX zapewnia moduł analityczny, który pozwala na strategiczne przydzielanie połączeń konsultantom, a klient dzwoniący na infolinię od razu rozmawia z osobą kompetentną, która jest w stanie szybko rozwiązać jego problem.

Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z systemu SIP Trunk dla telemarketingu i biur. Skrót SIP oznacza Session Initiation Protocol, umożliwiający nawiązywanie połączeń między urządzeniami w rozproszonej telefonii za pośrednictwem sieci IP, między urządzeniami końcowymi w tym komputerami, telefonami, serwerami i systemami PBX. Usługa ta daje możliwość korzystania z wideokonferencji.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz też:

  • Pozycjonowanie stron www – biznes z przyszłością - O pozycjonowaniu stron internetowych powiedziano już wiele, jeszcze więcej za to napisano. Jednak do tej pory niewiele osób zdaje sobie sprawę z t...
  • Hipnoza w sprzedaży? - Czy wiesz, ile razy kupując coś i będąc przy tym przekonany, że po prostu musisz to mieć od zaraz, byłeś w stanie transu? A czy zdajesz sobie ...
  • Na czym polega outsourcing IT? Czy warto z niego korzystać? - Outsourcing IT jest usługą, która pozwala przedsiębiorstwom korzystać ze wsparcia informatycznego firm zewnętrznych, co usprawnia ich pracę. Ni...
  • Zdjęcia- oprawa i ekspozycja - Rozwijająca się w zawrotnym tempie cyfrowa technologia obrazowania i coraz niższe ceny sprzętu fotograficznego sprawiają, że coraz więcej ludzi...
  • Piękne ciało wprost na plażę – tajemnice liposukcji - Dzisiaj każda kobieta chciałaby wyglądać niczym modelka z pierwszych stron gazet. Być piękną, smukłą, opaloną i przyciągającą mężczyzn ...
  • Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności