Dzięki przystąpieniu naszego kraju do Unii Europejskiej, liczne polskie miasta i miasteczka stały się cennymi ośrodkami turystycznymi nie tylko dla mieszkańców naszego kraju, ale również dla turystów z Europy Zachodniej i Europy Południowej. Wielu z nich wybiera na przykład miasta takie jak Kraków, Gdańsk czy Wrocław na weekendowe wypady w celu urządzenia w Polsce imprezy urodzinowej albo wieczorku kawalerskiego. Nic dziwnego zatem, że polska baza hotelowa cały czas się rozwija i panuje na niej coraz większa konkurencja. Ze względu natomiast na to, że w hotelach zatrzymują się przede wszystkim goście z innych miejscowości lub krajów, reklama musi do nich dotrzeć, zanim stawią się przed główną bramą wybranego hotelu. Obecnie przejawia się ona w kilku głównych formach. Są to na przykład foldery reklamowe, rozdawane w biurach podróży bądź w okolicach dworców kolejowych, lotnisk oraz punktach informacji turystycznej. Mogą to również być reklamy w pismach o tematyce turystycznej, albo przewodnikach miejskich i na planach miast. Ponadto każdy szanujący się hotel czy pensjonat powinien zaistnieć w sieci i posiadać swoją własną stronę internetową. Niezależnie jednak od miejsca przeznaczenia takiej reklamy, jej najważniejszą częścią będą specjalistyczne zdjęcia reklamowe – przede wszystkim zdjęcia wnętrz hotelowych oraz jego zewnętrznej fasady. Fotografia reklamowa to prawdziwy przyjaciel branży hotelarskiej. Z reguły to właśnie te hotele, których reklamy zawierają najciekawsze zdjęcia reklamowe są później najchętniej wybierane przez turystów.
- ZUS hamuje mikroprzedsiębiorczość
- Ryanair – tanie linie lotnicze
Może Ci się też spodobać
Zobacz też: