Dobra współpraca ze studio DTP

Reklamowanie przedsiębiorstwa wymaga stosowana wielu różnych technik i mediów. Jednym z najbardziej skutecznych, najbardziej tradycyjnym medium są materiały drukowane (POS). Usługi poligraficzne oferowane przez wiele firm w branży reklamowej obejmują tworzenie plakatów, ulotek, folderów reklamowych, a także innych, bardzo specjalistycznych form reklamowych (standy, flagi itp.)

Jak zatem korzystać z usług studio DTP? Po pierwsze należy zastanowić się, co jest kluczowe w procesie tworzenia naszych reklam. Jeśli materiały drukowane mają stanowić jedynie dodatek do innych akcji promocyjnych, lepiej skorzystać z mniej profesjonalnych usług agencji, z którą współpracujemy. Zapewni to integrację obu form promocji.

Jeśli jednak zależy nam na tym, aby nasze działania BTL były na najwyższym poziomie technicznym, a także zostały zaprojektowane bardzo kreatywnie, musimy skorzystać z usług specjalistycznego studio DTP. Firmy specjalizujące się tylko w DTP korzystają z najnowocześniejszych technik, takich jak cyfrowy druk, druk wielkoformatowy, czy tworzenie makiet (mock-up) finalnych produktów, zanim te w ogóle zostaną wyprodukowane w produkcyjnej jakości.

Współpraca ze studio DTP jest bardzo prosta i w zasadzie polega na przejściu przez trzy fazy: koncepcyjną, dostosowawczą oraz produkcyjną. W pierwszej fazie wymyślana jest ogólna koncepcja, następnie jest ona dostosowywana do wymagań klienta, by w końcu gotowe projekty zrealizować w ostatniej, produkcyjnej, fazie.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz też:

  • No related posts - 
  • Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności