Kontynent Azjatycki jest ogromny, a zobaczenie choćby najważniejszych miejsc na nim wymaga poświęcenia temu lat. Azja zdaje sobie sprawę z potencjału jaki posiadają jej poszczególne kraje i stara się je promować. O ile miejsca takie jak Chiny czy Japonia promocji nie potrzebują, o tyle już południowa część kontynentu tego wymaga. Której kraje konkretnie?Południowa Azja kojarzona jest przede wszystkim z licznymi konfliktami zbrojnymi, jak również problemami politycznymi.
Miejsca takie jak Kambodża, Laos czy Wietnam musiały wiele przejść na swojej drodze by stać się niepodległymi. Niepodległość stała się ratunkiem, ale z drugiej strony również przekleństwem, gdyż problemy gospodarcze powodują, że ludzie wciąż są bardzo biedni. Trudno znaleźć jakiekolwiek sposoby na ciekawy biznes.
Azja ma rozpocząć w przyszłym roku akcje promocyjne, które mają na celu promowanie krajów położonych w południowej części kontynentu. Akcja ma być finansowana przez azjatycką organizację, która obrała sobie za cel gwarantowanie potęgi krajów. Turystyka jest dla tych miejsc szansą na zyski i stałe dochody. Poprzez odpowiednie działania Laos czy też Timor Wschodni mogą zwiększyć liczbę odwiedzających turystów nawet o kilka razy. To jest główny cel organizacji, która ma zamiar w nadchodzącym czasie zdobyć turystów dla innych krajów Azji. Jeśli akcja się powiedzie to z pewnością zostanie powtórzona.