O wizerunku firmy i jej pozycji na rynku świadczą m.in. materiały reklamowe służące do jej wypromowania. Wśród najchętniej wybieranych znajdują się m.in. banery oraz systemy wystawiennicze tzw. roll up.
Ich zaletą jest łatwy montaż, wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne i odporność na panujące na zewnątrz warunki atmosferyczne. W dodatku cechują się dużą mobilnością. Poza tym banery nie posiadają żadnych ograniczeń powierzchniowych. Studia graficzne i drukarnie wielkoformatowe równie chętnie przygotowują banery zasłaniające całą ścianę budynku, jak i służące do powieszenia na balkonie. Nieco innymi prawami rządzi się roll up, który występuje w określonych wielkościach. Wiąże się to głównie z wymiarami konstrukcji aluminiowej, na której umocowany jest roll up. Producenci starają się, aby wszystkie elementy były do siebie idealnie dopasowane, z tego też względu proponują różnorodne rozwiązania technologiczne. Przykładowo w niektórych przypadkach roll up może mieć widoczną u góry „antenkę”, a w innych może być mocno wygięty.Warto podkreślić, że roll up (podobnie jak banery) jest materiałem promocyjnym o różnorodnych zastosowaniach i funkcjach. Dzięki możliwości podłączenia oświetlenia, stanowi doskonałą platformę do przeprowadzania owocnych działań marketingowych.
- Transport, a stosunki społeczne
- Nowoczesne i komfortowe domy
Może Ci się też spodobać
Zobacz też: