Brand the world jest projektem organizowanym przez AIESEC Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. w terminach od października 2009 do lutego 2010 roku. Głównym założeniem przedsięwzięcia jest umożliwienie dolnośląskim firmom i organizacjom skorzystanie z programu praktyk międzynarodowych.
Wspomniany program praktyk jest głównym polem działania AIESEC i polega na umożliwieniu studentom zarówno polskim jak i zagranicznym odbycia praktyki w innym kraju. Organizatorzy Brand the world skupiają się na pośredniczeniu między studentami o umiejętnościach przydatnych w branży marketingowej i public relations, a firmami. Dzięki złożonemu procesowi rekrutacji, do firm trafiają pracownicy o sprecyzowanym wcześniej profilu. Praktykanci, będący studentami najlepszych uczelni na świecie wniosą nie tylko nowe spojrzenie i międzynarodową perspektywę, ale przede wszystkim ułatwią ekspansję na rynki zagraniczne. Oferta skierowana jest zatem do firm pragnących zwiększyć rozpoznawalność zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, będącym często rynkiem ojczystym praktykanta.
Dodatkowo aby zapewnić kompetencje zatrudnionych studentów, będą oni przeszkoleni przez jedną z wrocławskich agencji marketingowych.
Z oferty AIESEC, która jest obecna w 107 krajach, a we Wrocławiu działa od niemal 40 lat skorzystała ogromna liczba organizacji.
Dane kontaktowe do koordynatora projektu Brand The World: Marta Krysiak tel.: +48 693 389 624