Nowoczesna obsługa klienta to obszar, który ma niebagatelny wpływ na konkurencyjność firm. Jakość tej obsługi – zwłaszcza w trudnych czasach – ma kluczowe znaczenie w procesie rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Tymczasem dążenie do całkowitej automatyzacji relacji z odbiorcami w celu zmniejszenia kosztów może skutkować pogorszeniem satysfakcji klienta. Innowacyjne podejście, polegające na zastosowaniu w odpowiednich proporcjach obsługi za pośrednictwem ludzi i urządzeń (głównie komunikacji elektronicznej) pozwoli zoptymalizować koszty przy jednoczesnym wzroście satysfakcji naszych klientów.
Autorem metodologii, tak chętnie wdrażanej przez najlepsze firmy na świecie jest specjalny gość konferencji, dr Jeffrey Rayport, uznany na świecie doradca firm-liderów i wykładowca Harvard Business School.
Zapraszamy na konferencję “Customer Service: Nowe podejście”
Organizator: Harvard Business Review Polska i ICAN Institute
Data: 25 lutego 2009
Miejsce: Hotel Hyatt, ul. Belwederska 23, Warszawa
Więcej informacji na stronie: www.hbrp.pl/konferencje