Długopisy, gadżety reklamowe, nadruki – co firma powinna ustalić, zanim zamówi materiały BTL w Agencji.

Każda firma chcąc wprowadzić nowy produkt na rynek, musi zadbać o odpowiednie wypromowanie swoich produktów i zapewnienie właściwej reklamy, dzięki której produkt stanie się rozpoznawalny. Poza kampaniami reklamowymi w mediach, które są niestety dość kosztowne, firmy mają do dyspozycji wiele dodatkowych narzędzi, typu BTL. Należą do nich długopisy, gadżety reklamowe, nadruki wielkoformatowe i wiele innych. Zazwyczaj przygotowanie odpowiednich materiałów należy do Agencji Reklamowej, która dba o spójny wizerunek promowanego produktu. Aby jednak reklama mogła odnieść zamierzony skutek, agencja musi posiadać kilka informacji od producenta. Przede wszystkim, podstawową informacją, jest target do jakiego ma trafić reklama, czyli kategoria konsumentów którzy są odbiorcą produktu. Innego rodzaju długopisy, gadżety reklamowe, nadruki będą przygotowywane dla wprowadzania linii dziecięcych, innego zaś, gdy odbiorcą produktu jest osoba dorosła. Poza targetem, ważne jest pozycjonowanie produktu – czyli wykreowanie takiego wizerunku produktu, aby w umyśle odbiorcy wytworzyć jego odpowiednią reprezentację. Odpowiednio przygotowane długopisy, gadżety reklamowe, nadruki będą właściwie wzmacniać pożądany wizerunek. Informacje o tym dla kogo przygotowany został produkt i gdzie będzie dystrybuowany są podstawą do właściwego przygotowania narzędzi BTL.



Komentarze i opinie na forum do poradnika: “Długopisy, gadżety reklamowe, nadruki – co firma powinna ustalić, zanim zamówi materiały BTL w Agencji.”

2 Komentarzy i opinii na forum
  • Wojtek

    Zgadzam się, gadżety reklamowe odgrywają istotną rolę w budowaniu popularności marki, a przy tym jest to jedna z najtańszych form promocji. Ja już od wielu lat korzystam z usług firmy NETRA. I jestem w pełni zadowolony, ich produkty można zobaczyć tutaj: http://www.netra.pl

  • DoWojtek

    Wojtas, ile dostałeś za tego posta od swojego biura marketingu? ja bym ci dał kopa w d…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz też:

  • Reklamowe nadruki na koszulkach -  Rosnące koszty usług reklamowych mogą być niemałym ciężarem dla większości rozpoczynających biznesmenów. Krótkie spoty reklamowe w telewiz...
  • Rynek agencji interaktywnych -  W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy widać wyraźny trend przenoszenia dużych budżetów reklamowych przez znane marki z radia i telewizji do Int...
  • Reklama w branży hotelarskiej -  Dzięki przystąpieniu naszego kraju do Unii Europejskiej, liczne polskie miasta i miasteczka stały się cennymi ośrodkami turystycznymi nie tylko d...
  • Pozostawianie za sobą niezatartego wrażenia w biznesie! -  Nowoczesny biznes wymaga stosowania nowoczesnych rozwiązań biznesowych. Jednym z nich jest zarządzanie relacjami z klientami, bo to w końcu oni st...
  • Oznaki ożywienia na polskim rynku centrów handlowych -  Według informacji zawartych w raporcie Cushman&Wakefield drugi kwartał 2009 roku był czasem renegocjowania umów z instytucjami finansowymi, poszuk...
  • Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności