Hotele w Paryżu

Wyjazd do Paryża to wielka przygoda. Razem z przygodą idą przygotowania oraz poszukiwania hotelu w Paryżu, planowanie zwiedzania oraz podsumowania wszystkich kosztów. Zanim wsiądziesz do samolotu, czy samochodu warto zaplanować wszystko na tyle dokładnie na ile jest to możliwe. Przeczytaj kilka praktycznych informacji na temat Paryża oraz upewnij się czy o wszystkim wiesz.

Kiedy najlepiej wybrać się do Paryża i kiedy rezerwować Hotel w Paryżu?

Jednym z najlepszych momentów na podróż do Paryża są wakacje letnie. Miasto jest puste, metro i ulice także. Większość mieszkańców podobnie jak Ty wyjeżdża w tym okresie na wakacje. Lipiec i sierpień jest jednym z miesięcy najniższego sezonu w Paryżu, podobnie jak styczeń (poza 01.01), luty (poza 14.02), marzec, listopad oraz grudzień (do 24.12).

Czy warto wybrać się do Paryża samochodem? Nie. Jeśli planujesz zatrzymać się w hotelu w Paryżu to musisz być przygotowany, że większość hoteli nie oferuje parkingu w cenie.  Będziesz zmuszony do korzystania z parkingów płatnych, lub publicznych, które za darmo są wyłącznie w sierpniu oraz w określonych godzinach nocnych w ciągu roku. Jeśli jesteś zmuszony przyjechać do Paryża samochodem zastanów się nad rezerwacją hotelu pod Paryżem, gdzie zazwyczaj jest parking w cenie pokoju.

Jak wygląda sytuacja z komunikacją miejską? W Paryżu masz metra, autobusy, tramwaje. Cena jednego biletu wynosi € 1,70. Lepiej jest korzystać z karnetów (10 biletów), lub biletów na kilka dni (tzw. ParisVisit). Przykładowo, bilet na 3 dni na strefę 1 oraz 2 kosztuje € 20.

Powodzenia oraz udanego wyjazdu do Paryża!

Aleksandra Kijewska



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz też:

  • Informacje dla podróżnych, czyli gdzie zatrzymać się w trasie - Każdy z nas od czasu do czasu podróżuje. Często spotkać możemy ludzi, którzy właściwie tylko tym się zajmują. Jeżdżą więc z miejsca na ...
  • Nieruchomości Zielona Góra – kolejne hotele - Przy Alei 3 Maja zakończono budowę nowego trzygwiazdkowego hotelu, kolejnej oddanej ostatnimi czasu do użytku tego typu nieruchomości (Zilona Gór...
  • Customer Service: Nowe podejście / Konferencja Harvard Business Review Polska - Nowoczesna obsługa klienta to obszar, który ma niebagatelny wpływ na konkurencyjność firm. Jakość tej obsługi - zwłaszcza w trudnych czasach ...
  • Jak utrzymać zyskowność w niepewnych czasach / Konferencja Harvard Business Review Polska - W trudnych czasach intuicja menedżerów w zakresie stosowanej strategii cenowej niekiedy zawodzi. Skutkiem coraz większej presji związanej z dekoni...
  • Turcja jakiej nie znamy - Jakie korzyści czerpie Turcja z zapoczątkowanej w połowie lat 80 inwazji turystycznej? Zacznę może od rzeczy przyziemnych, by w dalszej części ...
  • Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności